Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
flugzeug30
nowicjusz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz/Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:22, 09 Sty 2008 Temat postu: Mbxd2 |
|
|
Ile jest w tej chwili sprawnych egzemplarzy Mbxd2 na tor 750 mm. ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tp4
Napisał setny post
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DOKP Poznań
|
Wysłany: Czw 21:12, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ełk- MBxd2: 220, 225
Krośniewicka-MBxd2: 214, 215, 217, 219, 224
Pleszew-MBxd2: 216
Śmigiel- MBxd2: 213, 218, 222, 226, 229
Żuławy-MBxd2: 212, 304
czyli razem 15 jednostek
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łowca
nowicjusz

Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:15, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Bzdura...
Sprawne w tej chwili MBxd2 w Polsce to:
212 - Nowy Dwór Gdański Wąsk. ( a tego co wymieniłeś 304 - nie wolno go kolejce dotykać z powodu niewyjaśnionych jego kwestii własnościowych - trwają prawnicze boje z PTMKŻ-em - więc wagon stoi odstawiony i nie zanosi się na jego uruchomienie, bo to może trwać latami )
224 - Krośniewice jest sprawny ( a te 214, 215, 217 i 219 to są totalne dezele i dewasty, same puste skorupy - nawet nie są w dyspozycji samorządu i KrKD tylko dalej w ZGN-ie )
Śmigiel - sprawne są dwa z posiadanych 3 ( 218, 222, 226 ) - ale, które dwa są sprawne to nie powiem - trzeci jest w naprawie połączonej z modernizacją - wymiana siedzeń na miękkie i ogrzewania na olejowe ( natomiast 213 został już kilka lat temu wymieniony przez SKPL z czeską kolejką za podbijarkę do torów, a 229 to jest własnością starostwa gnieźnieńskiego i kolejki gnieźnieńskiej i jedynie stoi w Śmiglu - zresztą to totalny dezel i dewast )
220 i 225 Ełk Wąsk. - to się zgadza, są sprawne
Pleszewski 216 dalej jest zepsuty, nie wierz w to co podają na stronie SKPL - od 8 stycznia pociągi wcale nie ruszyły
Na dzień dzisiejszy w Polsce sprawnych jest 6 wagonów MBxd2 na tor 750mm. Do tego 2 są sprawne na tor 1000mm ( oba w Gryficach Wąsk. 301 i 310 ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
flugzeug30
nowicjusz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz/Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:38, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
istnieje szansa, żeby wreszcie powyższe dezele i dewasty Mbxd2- 214, - 215, - 217 i - 219 zniknęły z Krośniewic ?? Dałoby się je sprzedać np. do Niemiec [tam jest kasa na naprawę tych dewastów praktycznie od zera ] ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez flugzeug30 dnia Pon 11:39, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tp4
Napisał setny post
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DOKP Poznań
|
Wysłany: Pon 20:15, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko. To po co się pytałeś jak wiesz???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
flugzeug30
nowicjusz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lodz/Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:33, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tyle, że sam nie jestem dokładnie poinformowany. Są osoby, które wiedzą o tych Mbxd2 sporo więcej ode mnie. Ale dobrze. Koniec spamu.
One miały być w niebieskim malowaniu SKPL, ale pewnie zostaną w kremowo- czerwonym.
A silniki Raba- MAN do nich, są do kupienia np. w MZA w Warszawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łowca
nowicjusz

Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:12, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To nie są silniki raba-man tylko "Raba D2156" ( w specyfikacji HM6U - chyba ale głowy nie dam ) - taka jest ich nazwa.
Do Niemiec nie wyjadą tylko w inne miejsce nie mogę powiedzieć dokąd, bo być może to zastrzeżona informacja i nie wiem czy wolno mi mówić dokładnie - zresztą może z tego nic nie wyjść, bo obie strony mogą się rozmyślić. Poza tym sprzedaż taboru dawnych KD dalej jest do odwołania wstrzymana przez centralę PKP.
A wagony to szmelc - praktycznie goła skorupa - chyba tylko nadają się do dalszego demontażu na drobne części o ile jeszcze jakieś w nich zostały. Koszt remontu to tak jakby robiś wagon od podstaw. Dwa z nich ( a napewno jeden, choć słyszałem ostatnio, że już dwa ) nie posiadają już nawet wózków...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łowca
nowicjusz

Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:12, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jednak muszę zwrócić honor. Sprawdziłem - na pokrywie silnika pisze pod RABA mniejszymi literami - MAN lizenz.
A co do odmiany jest tak jak mówiłem - Raba D2156HM6U.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|